Vedení manažerských rozhovorů v praxi

Datum konání: 11. 12. 2018-12. 12. 2018

Cena: 24900 Kč

Dovednosti pro manažery

Jak komunikovat a vycházet s problémovými zaměstnanci

Datum konání: 11. 12. 2018-12. 12. 2018   Dovednosti pro manažery

Představení semináře:

Stává se vám, že vaši podřízení či kolegové nechtějí z nějakého „nevysvětlitelného“důvodu dělat úkoly způsobem, který je vyžadován nadřízeným či managementem? Nechtějí akceptovat nové postupy a změny, jsou k nim rezistentní? Potřebujete formou rozhovoru změnit chování i výkon zaměstnance?

Manažerské rozhovory, často o nepříjemných věcech, jsou nedílnou součástí práce manažera. Když je budete umět vést, dosáhnete rychlejší nápravy, změny i žádoucího chování či práce zaměstnance.

Seminář je určen především pro:

Manažery/leadery, kteří potřebují změnit postoje zaměstnanců a naučit je pozitivně přistupovat k úkolům a rozhodnutím managementu. Pro všechny, kteří se potřebují naučit vést různé typy manažerských rozhovorů se zaměstnanci.

Co získáte účastí na semináři:

  • Naučíte se profesionálně vést složité manažerské rozhovory, např. při vytýkání, změně nežádoucího chování apod.
  • Osvojíte si kroky a způsoby komunikace s lidmi zaujímající negativní postojea neochotu akceptovat nové způsoby, nařízení, rozhodnutí
  • Budete umět vytvářet vhodnou atmosféru při vedení rozhovorů s cílem zachovat důstojnost a respekt druhé osobě i sobě.
  • Naučíte se vyvarovat se chyb a faux pas při vedení manažerských rozhovorů.
  • Obdržíte zpětnou vazbu na výkon od lektorky a ostatních účastníků semináře podle zásad konstruktivní zpětné vazby.

Struktura semináře:

Dvoudenní tréninkový seminář (9 – 17 hodin), na kterém se budete učit formou praktického procvičování, sdílení know-how a moderních přístupů. Pauza na oběd.

Obsah semináře:

  • Způsoby motivace zaměstnanců, kteří nechtějí vykonat úkol požadovaným způsobem; zájmy a postoje zaměstnanců – co je skryto za odmítavým jednáním a chováním zaměstnanců
  • Korektivní rozhovor
    • Struktura a postup a nácvik
    • Důvody k vedení korektivního rozhovoru
    • Praktický nácvik vedení korektivního rozhovoru – např. zaměstnanec ostatním „nevoní“, má časté pozdní příchody, nízký pracovní výkon, využívá bossing, „obtěžuje“ kolegy atp.
  • Rozhovor orientovaný na změnu chování
    • Struktura a postup
    • Důvody k vedení tohoto druhu rozhovoru
    • Nácvik vedení rozhovoru
  • Předávání zpětné vazby
    • Zpětná vazba jako forma rozvoje zaměstnanců
    • Zásady udílení a zásady přijímání ZV,
    • Praktický nácvik
  • Propouštěcí rozhovor
    • Struktura a postup
    • Příprava na propouštěcí rozhovor
    • Chyby, kterých je potřeba se v propouštěcím rozhovoru vyvarovat
    • Praktický nácvik vedení propouštěcího rozhovoru
  • Techniky sebejisté, respektující a konstruktivní komunikace ve vedení všech druhů manažerských rozhovorů
  • Videotrénink, zpětná vazba a doporučení pro další rozvoj
  • Závěr a vyhodnocení semináře, akční plány účastníků

Lektor:

Mgr. Petra Šimková

Další semináře/tréninky v KRC TEAM

Poptávka

Poptávka semináře

Vedení manažerských rozhovorů v praxi

Datum konání: 11. 12. 2018-12. 12. 2018

Po odeslání formuláře Vás budeme kontaktovat.

Reference