Telefonické a mailové vyjednávání

Datum konání: 22. 2. 2018

Cena: 12900 Kč

Dovednosti pro manažery Dovednosti pro obchodníky

Datum konání: 22. 2. 2018   Dovednosti pro manažery Dovednosti pro obchodníky

Představení semináře:

Je to rychlé, efektivní a snadno dostupné – ale přesto se nám do toho občas nechce. Vyjednávat po telefonu či mailu (případně prostřednictvím dalších online služeb) je zcela běžné, ale ne vždy snadné. Co musíme umět proto, abychom to zvládli?

Seminář je určen především pro:

Obchodní zástupce, manažery pro klíčové zákazníky, obchodní manažery, prodejce, zákaznický servis a podporu

Co získáte účastí na semináři:

  • Naučíte se efektivně a zároveň zdvořile komunikovat se stávajícími i potenciálními zákazníky prostřednictvím mailu a telefonu.
  • Budete umět bez ostychu a obav oslovovat zákazníky nové.
  • Zvládnete řešit i složitější situace – nedodávky, reklamace atd.

Struktura semináře:

Jednodenní tréninkový seminář (9 – 17 hodin), na kterém se budete učit formou praktického procvičování, sdílení know-how a moderních přístupů.

Obsah semináře:

  • Základy vyjednávání obecně
  • Kdy volit distanční (telefonický, e-mailový) způsob vyjednávání, kdy je vhodné vyjednávání osobní
  • Umění zaujmout v prvních vteřinách telefonátu
  • Logická struktura telefonického rozhovoru a e-mailu Zvládání námitek po telefonu a mailu
  • Argumentace po mailu a telefonu
  • Úskalí vyjednávání po telefonu a mailu
  • Umění předejít nedorozumění a konfliktům
  • Reklamace a jiná nepříjemná témata po mailu a telefonu
  • Řešení konfliktů, zvládání agresivních a nevstřícných zákazníků po telefonu
  • Telefonická a e-mailová etiketa

Lektor:

Ing. Tomáš Raška

Další semináře/tréninky

Poptávka

Poptávka semináře

Telefonické a mailové vyjednávání

Datum konání: 22. 2. 2018

Po odeslání formuláře Vás budeme kontaktovat.

Reference