Telefonické a mailové vyjednávání

Datum konání: 18. 3. 2019

Cena: 12900 Kč

Dovednosti pro manažery Dovednosti pro obchodníky

Je to rychlé, efektivní a snadno dostupné – ale přesto se nám do toho občas nechce.

Datum konání: 18. 3. 2019   Dovednosti pro manažery Dovednosti pro obchodníky

Představení semináře:

Vyjednávat po telefonu či mailu (případně prostřednictvím dalších online služeb) je zcela běžné, ale ne vždy snadné.
Co musíme umět proto, abychom to zvládli?

Seminář je určen především pro:

Obchodní zástupce, manažery pro klíčové zákazníky, obchodní manažery, prodejce, zákaznický servis a podporu

Co získáte účastí na semináři:

  • Naučíte se efektivně a zároveň zdvořile komunikovat se stávajícími i potenciálními zákazníky prostřednictvím mailu a telefonu.
  • Budete umět bez ostychu a obav oslovovat zákazníky nové.
  • Zvládnete řešit i složitější situace – nedodávky, reklamace atd.

Struktura semináře:

Jednodenní tréninkový seminář (9 – 17 hodin), na kterém se budete učit formou praktického procvičování, sdílení know-how a moderních přístupů. Během semináře jsou přestávky na občerstvení a oběd. Přibližně týden před konáním semináře obdržíte pozvánku s organizačními údaji.

Obsah semináře:

  • Základy vyjednávání obecně
  • Kdy volit distanční (telefonický, e-mailový) způsob vyjednávání, kdy je vhodné vyjednávání osobní
  • Umění zaujmout v prvních vteřinách telefonátu
  • Logická struktura telefonického rozhovoru a e-mailu Zvládání námitek po telefonu a mailu
  • Argumentace po mailu a telefonu
  • Úskalí vyjednávání po telefonu a mailu
  • Umění předejít nedorozumění a konfliktům
  • Reklamace a jiná nepříjemná témata po mailu a telefonu
  • Řešení konfliktů, zvládání agresivních a nevstřícných zákazníků po telefonu
  • Telefonická a e-mailová etiketa

Lektor:

Ing. Tomáš Raška

Další semináře/tréninky KRC TEAM

Poptávka

Poptávka semináře

Telefonické a mailové vyjednávání

Datum konání: 18. 3. 2019

Po odeslání formuláře Vás budeme kontaktovat.

Reference