Telefonická a e-mailová komunikace

Datum konání: 26. 11. 2020

Cena: 12900 Kč

back office Dovednosti pro obchodníky

Budujeme vztahy s klienty, obchodními partnery, kolegy

Datum konání: 26. 11. 2020   back office Dovednosti pro obchodníky

Seminář je určen především pro:

Tréninkový seminář je určen všem, kteří komunikují s klienty, obchodními partnery, kolegy prostřednictvím telefonu a e-mailu.

 

Co získáte účastí na semináři:

  • Osvojíte si pravidla telefonické a e-mailové komunikace, aby vám přinášela prospěch a výsledky
  • Dozvíte se, jak vhodně reagovat na složité situace jak po telefonu, tak i e-mailu
  • Naučíte se, jak rozvíjet vztahy s klienty, obchodními partnery i kolegy prostřednictvím telefonu a e-mailu
  • Vyzkoušíte si vše prezentované v praxi a obdržíte tipy na další rozvoj

 

Struktura a organizace semináře:

Jednodenní tréninkový seminář, ve kterém se budete učit interaktivní formou – cvičeními, skupinovými pracemi, aplikací do praxí a diskuzí.

Místo konání semináře: Pražačka office centrum, Koněvova 141, 130 00 Praha 3

Obsah semináře:

  • Co vše si v komunikaci sdělujeme – zaměření na hlasovou a obsahovou složku komunikace
  • Zásady komunikace, tvoba image prostřednictvím telefonu
  • Způsob sdělování/poskytování informací – na co se zaměřit, aby komunikační partner porozuměl našem sdělení
  • Tři zásady moderní e-mailové komunikace – správnost, stručnost, srozumitelnost – jak je dodržovat u složitých e-mailů
  • Pravidla, jak dobře psát po obsahové stránce
  • Doporučení a zakázané výrazy v telefonické a e-mailové komunikaci
  • Tipy na vybudování dobrých vztahů prostřednictvím telefonu a e-mailu
  • Praktický nácvik, hry, cvičení, doporučení pro další rozvoj, aplikace do praxe
  • Závěr a vyhodnocení semináře, první kroky v praxi účastníků

Lektor:

Mgr. Petra Šimková

Další tréninky/semináře v KRC TEAM

Poptávka

Poptávka semináře

Telefonická a e-mailová komunikace

Datum konání: 26. 11. 2020

Po odeslání formuláře Vás budeme kontaktovat.

Reference