Profese obchodník – Jak více prodávat?

Datum konání: 7. 3. 2018-8. 3. 2018

Cena: 24900 Kč

Dovednosti pro obchodníky

Jak najít a udržet zákazníka? Jak se odliším od konkurence?

Datum konání: 7. 3. 2018-8. 3. 2018   Dovednosti pro obchodníky

 

Díky semináři „Profese obchodník – Jak více prodávat?“ si zodpovíte řadu otázek, které si jako obchodník často kladete:

  • Jaké techniky musím použít, abych prodal své zboží?

  • Jak se odliším od konkurence?

  • Jak vyřeším námitky zákazníka?

  • Jak a kde najdu zákazníka?

  • Jak si domluvím schůzku?

Seminář je určen především pro:

Různé typy obchodníků jako je obchodník nováček, obchodník se špatnými výsledky a návyky, operátoři, pultoví prodejci nebo prostě jen pro obchodníka, který se chce zlepšit či prohloubit svoje obchodní dovednosti.

Co získáte účastí na semináři:

Seminář vám pomůže s nalezením vnitřní motivacechutě prodávat. Zbavíte se obavy vnucování a vytvoříte si návyk pro řešení potřeb zákazníků. Naučíte se celý proces, jak prodat svůj produkt nebo službu – až k podpisu zákazníka. Odnesete si vlastní systém sebezdokonalování a vlastního koučinku.

Seminář je veden formou předávání a klíčování informací. Naučíte se naplno pracovat s pravou hemisférou mozkovou. Během semináře jsou nahrávány kamerové záběry pro okamžitý i pozdější rozbor. Díky použití unikátního nástroje Platforma 5 získáte odlišný pohled na obchod a prodej. Neodnesete si “rybu”, nýbrž návod ”jak rybařit”.

Struktura semináře:

Dvoudenní seminář od v 9:15 do 17:00 až 18:00 s pauzou na oběd.
Týden před konáním semináře vám zašleme pozvánku.

Obsah semináře:

Stručný obsah prvního dne:

  • Obchodník vs. prodejce
  • Hodnoty obchodníka
  • Vnitřní motivace a životní mise
  • Strach a práce s ním
  • Opravdové navázání vztahu se zákazníkem
  • Jak se stát důvěryhodným obchodníkem
  • Jak vést rozhovor tak, aby obchodník prodal
  • Jak vytvářet potřeby, které si zákazník neuvědomuje
  • Prodejní principy a koučinkový způsob prodeje
  • Zjišťování, kdy mohu uzavřít obchod
  • Uzavření obchodu
  • Následné kroky, doporučení, budování vztahu se zákazníkem
  • Tvorba strategie obchodní schůzky (Sales Script)
  • Jak se vypořádat s námitkami

Stručný obsah druhého dne:

  • Sebepředstavení
  • Práce s telefonem
  • Osobní rozvoj
  • Rétorika a neverbální komunikace
  • Důkladná simulace a rozbor
  • Co teď?

Lektor: Jan Laibl

Další semináře pro obchodníky

Poptávka

Poptávka semináře

Profese obchodník – Jak více prodávat?

Datum konání: 7. 3. 2018-8. 3. 2018

Po odeslání formuláře Vás budeme kontaktovat.

Reference