Profese obchodník – Jak více prodávat?

Datum konání: 2. 10. 2018-3. 10. 2018

Cena: 24900 Kč

Dovednosti pro obchodníky

Jak najít a udržet zákazníka? Jak se odliším od konkurence?

Datum konání: 2. 10. 2018-3. 10. 2018   Dovednosti pro obchodníky

Díky semináři Profese obchodník – Jak více prodávat? si zodpovíte řadu otázek, které si jako obchodník často kladete:

  • Jaké techniky musím použít, abych prodal své zboží?

  • Jak se odliším od konkurence?

  • Jak vyřeším námitky zákazníka?

  • Jak a kde najdu zákazníka?

  • Jak si domluvím schůzku?

Seminář je určen především pro:

Různé typy obchodníků jako je obchodník nováček, obchodník se špatnými výsledky a návyky, operátoři, pultoví prodejci nebo prostě jen pro obchodníka, který se chce zlepšit či prohloubit svoje obchodní dovednosti.

Co získáte účastí na semináři:

Seminář vám pomůže s nalezením vnitřní motivacechutě prodávat. Zbavíte se obavy vnucování a vytvoříte si návyk pro řešení potřeb zákazníků. Naučíte se celý proces, jak prodat svůj produkt nebo službu – až k podpisu zákazníka. Odnesete si vlastní systém sebezdokonalování a vlastního koučinku.

Seminář je veden formou předávání a klíčování informací. Naučíte se naplno pracovat s pravou hemisférou mozkovou. Během semináře jsou nahrávány kamerové záběry pro okamžitý i pozdější rozbor. Díky použití unikátního nástroje Platforma 5 získáte odlišný pohled na obchod a prodej. Neodnesete si “rybu”, nýbrž návod ”jak rybařit”.

Struktura semináře:

Dvoudenní seminář od v 9:15 do 17:00 až 18:00 s pauzou na oběd.

Obsah semináře:

Stručný obsah prvního dne:

  • Obchodník vs. prodejce
  • Hodnoty obchodníka
  • Vnitřní motivace a životní mise
  • Strach a práce s ním
  • Opravdové navázání vztahu se zákazníkem
  • Jak se stát důvěryhodným obchodníkem
  • Jak vést rozhovor tak, aby obchodník prodal
  • Jak vytvářet potřeby, které si zákazník neuvědomuje
  • Prodejní principy a koučinkový způsob prodeje
  • Zjišťování, kdy mohu uzavřít obchod
  • Uzavření obchodu
  • Následné kroky, doporučení, budování vztahu se zákazníkem
  • Tvorba strategie obchodní schůzky (Sales Script)
  • Jak se vypořádat s námitkami

Stručný obsah druhého dne:

  • Sebepředstavení
  • Práce s telefonem
  • Osobní rozvoj
  • Rétorika a neverbální komunikace
  • Důkladná simulace a rozbor
  • Co teď?

Lektor: Jan Laibl

Ohlasy na trénink:

„Výborný seminář pro mně jakožto začínajícího obchodníka, velký počet uvedených technik jsem vůbec neznal.“
David

„Profesionální přístup. Velmi zkušený lektor Honza Laibl. Za mě nejefektivnější školení vůbec!!! Každému doporučuji!“
David K.

„Výborný trénink, skvělý lektor, pozitivní dojem a užitečně strávený čas.“
Jiří

Osobnostní diagnostika pro obchodníky

Další semináře pro obchodníky

Poptávka

Poptávka semináře

Profese obchodník – Jak více prodávat?

Datum konání: 2. 10. 2018-3. 10. 2018

Po odeslání formuláře Vás budeme kontaktovat.

Reference